Verksamhetshandbok
Funktionsstöd
Styrning & uppföljning
Synpunktshantering
Förvaltningen för funktionsstöds rutin för synpunktshantering - Rutin
N161A00070 Version: 10
Gällande from 04/11/2024
Handläggare: Jonas Stenbäck
Fastställare: Linda Wenthe
 

Förvaltningen för funktionsstöds rutin för synpunktshantering

För att invånare i Göteborgs Stad ska få möjlighet till inflytande på olika sätt finns möjligheten att lämna synpunkter för att verksamheterna ska kunna förbättras.

En synpunkt kan vara klagomål, förslag till förändring eller beröm från dem vi är till för.

En synpunkt är inte:
· avvikelser inom socialtjänst, hälso- och sjukvård eller verksamhet enligt LSS
· överklagande av beslut
· medarbetare förslag på förbättring av verksamhet och arbetsmiljö

Synpunkter kan lämnas på olika sätt såsom via:
· Telefon
· Möte
· E-post
· Brev
· Synpunktsblankett
· goteborg.se

Tar du emot en muntlig synpunkt via telefon eller möte fyller du i ett digitalt formulär via länk nedan.

Länkar:


Stöddokument - Synpunktsblankett.pdf (85 KB)
Stöddokument. Lathund Synpunktshantering via Handläggningsdatabas för chefer.pdf (1702 KB)
Förvaltningen för funktionsstöds rutin för synpunkthantering.pdf (639 KB)
Stöddokument informationsfolder med bildstöd.pdf (546 KB)
Stöddokument informationsfolder.pdf (535 KB)


2024-04-11 10:27:48
2024-04-11 10:27:00
2024-04-11 10:26:52
Jonas Stenbäck/Funktionsstod/GBGStad
Jonas Stenbäck/Funktionsstod/GBGStad
Jonas Stenbäck/Funktionsstod/GBGStad
Publicerad
Ändrad
Ändrad

Tidigare fastställare: Jonas Stenbäck/Funktionsstod/GBGStad