Verksamhetshandbok
Funktionsstöd
Individ- och familjeomsorg samt funktionshinder
Bistånd, insats och service
Förvaltningen för funktionsstöds rutin för hantering av köpfiler - Rutin
N161A00173 Version: 3
Gällande from 06/12/2024
Handläggare: Caroline Öberg
Fastställare: Kamila Norlander
 

Förvaltningen för funktionsstöds rutin för hantering av köpfiler

Syftet med denna rutin är att säkerställa att nödvändig information når fram till de administratörer som ska kontrollera fakturor, att kontroll av fakturor sker på lika villkor för samtliga leverantörer och att kostnader ska kunna säkerställas via filerna.

Rutinen ska bidra till att samma arbetssätt används över hela förvaltningen för funktionsstöd.



Förvaltningen för funktionsstöds rutin för hantering av köpfiler.pdf (153 KB)
Hantering av kostnader för gränssnittsärende.pdf (231 KB)
Instruktion för uppföljning av köpfilerna på myndighetsenheterna.pdf (95 KB)
Instruktion för köpta insatser, utbildningsmaterial.pdf (402 KB)


2024-06-12 02:01:22
2024-06-10 14:02:11
2024-06-10 14:00:34
Notes Programinformation/LIS/Göteborgs Kommun
Caroline Öberg/Funktionsstod/GBGStad
Caroline Öberg/Funktionsstod/GBGStad
Publicerad
Ändrad
Ändrad

Tidigare fastställare: Kamila Othman/Funktionsstod/GBGStad