Verksamhetshandbok
Funktionsstöd
Säkerhet & lokaler
Kris och oförutsedda händelser
Rutin för krislådor - Rutin
N161A00218 Version: 5
Gällande from 02/08/2025
Handläggare: Liselotte Ågren
Fastställare: Maria Berntsson
 

Rutin för krislådor

För att säkerställa en grundläggande beredskap vid samhällsstörningar eller kriser som påverkar värme-, vatten- samt strömförsörjningen ska samtliga verksamheter har krislådor. Rutinen ska beskriver en krislådas innehåll men även inköp och underhåll av lådorna.
Uppdaterat beställningsunderlag som stöd vid inköp till krislådan finns i Sharepointytan ”Inköpsorganisation Gemensamma rutiner och blanketter”.



Bilaga 1. Krislåda Bas Medarbetare.docx (71 KB)
Bilaga 2. Tips Krislåda Brukare - Eget boende (inklusive Servicebostad).docx (72 KB)
Bilaga 3. Tips Krislåda Brukare – Gruppbostad (avser ej Servicebostad).docx (69 KB)
Bilaga 4. Checklista Krislåda.docx (68 KB)
Förvaltningen för funktionsstöds rutin för krislådor 250207.pdf (315 KB)


2025-02-08 02:01:34
2025-02-07 07:38:03
2025-02-07 07:34:33
2025-02-07 07:33:26
Notes Programinformation/LIS/Göteborgs Kommun
Liselotte Ågren/Funktionsstod/GBGStad
Liselotte Ågren/Funktionsstod/GBGStad
Liselotte Ågren/Funktionsstod/GBGStad
Publicerad
Ändrad
Ändrad
Ändrad