Verksamhetshandbok
Funktionsstöd
Säkerhet & lokaler
Kris och oförutsedda händelser
Rutin för krislådor - Rutin
N161A00218 Version: 3
Gällande from 01/20/2024
Handläggare: Liselotte Ågren
Fastställare: Maria Berntsson
 

Rutin för krislådor

För att säkerställa en grundläggande beredskap vid samhällsstörningar eller kriser som påverkar värme-, vatten- samt strömförsörjningen ska samtliga verksamheter har krislådor. Rutinen ska beskriver en krislådas innehåll men även inköp och underhåll av lådorna.
Uppdaterat beställningsunderlag som stöd vid inköp till krislådan finns i Sharepointytan ”Inköpsorganisation Gemensamma rutiner och blanketter”.



Förvaltningen för funktionsstöds rutin för krislådor.pdf (315 KB)
Bilaga 1. Krislåda Bas Medarbetare.pdf (288 KB)
Bilaga 2. Tips Krislåda Brukare - Eget boende (inklusive Servicebostad).pdf (325 KB)
Bilaga 3. Tips Krislåda Brukare – Gruppbostad (avser ej Servicebostad).pdf (349 KB)
Bilaga 4. Checklista Krislåda.pdf (332 KB)


2024-01-20 02:01:46
2024-01-19 15:15:38
2024-01-19 15:12:56
2024-01-19 15:10:02
Notes Programinformation/LIS/Göteborgs Kommun
Liselotte Ågren/Funktionsstod/GBGStad
Liselotte Ågren/Funktionsstod/GBGStad
Liselotte Ågren/Funktionsstod/GBGStad
Publicerad
Ändrad
Ändrad
Ändrad