Alla medarbetare med behörighet till PMO har, oavsett anställningsform, en personlig tidbok. Alla medarbetare ansvarar för att hålla sin personliga tidbok uppdaterad med administrativa uppgifter, möten, utbildning och planerad frånvaro utifrån sitt schema.
Patientansvariga medarbetare gör patientrelaterade bokningar i sina personliga tidböcker måndag till fredag dagtid.
2024-04-23 10:05:25
2024-04-23 10:04:58
2024-04-23 10:04:49
2024-04-23 10:04:09
2024-04-23 10:03:51
Eva Silow/AldreVardOmsorg/GBGStad
Eva Silow/AldreVardOmsorg/GBGStad
Eva Silow/AldreVardOmsorg/GBGStad
Eva Silow/AldreVardOmsorg/GBGStad
Eva Silow/AldreVardOmsorg/GBGStad
Publicerad
Ändrad
Ändrad
Ändrad
Ändrad
Tidigare fastställare: Eva Silow/AldreVardOmsorg/GBGStad