Verksamhetshandbok
Gemensam ÄVO FFS och de fyra socialförvaltningarna
IT & telefoni
Stöd, metoder och verktyg
Anvisning för samarbete och dokumenthantering i Microsoft 365 - Anvisning
SOCA00281 Version: 4
Gällande from 05/09/2024
Handläggare: Emma Zetterström
Fastställare: Ulla-Carin Moberg
 

Anvisning för samarbete och dokumenthantering i Microsoft 365

Microsoft 365 innehåller flera verktyg som ger många möjligheter samtidigt som det kan finnas en osäkerhet kring hur dessa ska användas. Den här anvisningen innehåller råd och stöd kring hur vi kan arbeta digitalt i arbetsgrupper, vad vi ska tänka på när vi sparar information och vilka program vi kan använda hur och när. Anvisningen har tagits fram av de fyra regionala socialförvaltningarna och äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen i Göteborgs Stad.



Anvisning för samarbete och dokumenthantering i M365.pdf (749 KB)
Lång Presentation av _Anvisning för samarbete och dokumenthantering i Microsoft 365.pdf (1842 KB)
Kort presentation av Anvisning för samarbete och dokumenthantering i Microsoft 365.pdf (699 KB)
20230330_Stödmaterial för samsyn kring digitala ytor.pdf (168 KB)


2024-05-09 02:00:58
2024-05-08 15:15:42
2024-05-08 15:15:33
Notes Programinformation/LIS/Göteborgs Kommun
Ulla-Carin Moberg/SocialCentrum/GBGStad
Ulla-Carin Moberg/SocialCentrum/GBGStad
Publicerad
Ändrad
Ändrad