Syftet med checklistan är att se till att anställningen avslutas kvalitetssäkert.
Syftet är även att säkerställa att arbetsuppgifter, användarkonton och utrustning lämnas över på ett korrekt sätt.
Samtliga chefer ansvarar för att gå igenom checklistan vid avslut av anställning.
Checklistan arkiveras i Personalarkivet 2 år.
2025-04-07 11:28:13
2025-04-07 11:26:48
2024-11-21 15:25:50
2024-11-21 15:24:54
Linn Ernstson/AldreVardOmsorg/GBGStad
Linn Ernstson/AldreVardOmsorg/GBGStad
Catrine Källström/AldreVardOmsorg/GBGStad
Catrine Källström/AldreVardOmsorg/GBGStad
Ny version ångrad och borttagen
Ny version skapad
Publicerad
Ändrad
Tidigare fastställare: Tarja Högberg/AldreVardOmsorg/GBGStad