Webblagret (fd Webbhandboken)
Göteborgs Stad
Serviceguiden
Instruktioner för vissa enheter som ska ha SAMMA upplägg i serviceguiden
Instruktioner för Föreningsstöd i serviceguiden - Övrigt dokument

Sidansvarig: Klas Eriksson

Instruktioner för Föreningsstöd i serviceguiden



Enheten ska kallas "Föreningsstöd [Askim-Frölunda-Högsbo]" (ej föreningsbidrag, föreningsforum el dyl).

Telefonnummer: Gemensamt nummer för funktionen, alternativt förvaltningens växelnummer. (inga personnamn) Om det finns flera nummer, skriv ut hela numren (d.v.s inte 031-368 60 07/08/09 el dyl.)

E-postadress: Gemensam e-postadress för funktionen, alternativt förvaltningsbrevlådan. Ej adresser till enskilda personer.

Adress: Ange stadsdelsförvaltningens alternativt enhetens adress. Vid behov skriv "Besök endast efter tidsbokning" i brödtextfältet

Webbadress: Fylls ej i.

Telefontider: Fylls i om nödvändigt. (På sikt är det önskvärt och bättre service att vi inte har särskilda telefontider.)

Brödtextfält: Om föreningsstödet är uppdelat på något sätt kan här finnas information om var man ringer: Till exempel: "Kontakta föreningsstödet i det område du tillhör, se kontaktuppgifterna. Vet du inte vilket område du tillhör, ring kontaktcenter på telefon 031-365 00 00". Vid behov skriv "Besök endast efter tidsbokning".

Avdelning/funktion/grupp
För att vid behov informera om olika uppdelningar av handläggarna används Avdelning/funktion/grupp.
Dessa kan t.ex. delas upp geografiskt (t.ex Centrala staden) eller efter föreningsstyp (t.ex pensionärsföreningar)
Skriv endast ut telefonnumren, ej personnamn.
Om det finns flera nummer, skriv ut hela numren (d.v.s inte 031-368 60 07/08/09 el dyl.)
Ange helst inga telefontider.
Ange gemensam e-postadress för funktionen, alternativt förvaltningsbrevlådan. Ej adresser till enskilda personer.